miercuri, 30 martie 2011

Piept de pui...mai exotic

Am improvizat,dar sursa de inspiratie a fost net-ul.
Asta este clar ca lumina zilei.
Eu am utilizat ce am avut si cum am crezut eu ca va fi bun...
A fost bun chiar daca aspect nu prea a avut.:)


1 piept de pui taiat fasiute
1 morcov taiat betisoare
o telina mica taiata betisoare
1 mar decojit si dat pe razatoare
1 portocala pentru zeama
2 linguri zahar
sare si piper dupa gust
2 linguri de "mango chutney" (primit de la marrya http://marrya-marrya.blogspot.com )
2 linguri "dark soy" (tot de la marrya)
2 linguri ulei
o cescuta de apa

Toate ingredientele de mai sus le-am amestecat si tinut in frigider cam 3 ore.
Apoi le-am pus pe foc potrivit si acoperite lasandu-le sa fiarba pana a scazut lichidul aproape de tot.
Am servit langa orez...am uitat sa pozez farfuria completa.
Pofta buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu